2015. május 17., vasárnap

Tükröm, tükröm...

Szeretem a tükröket. Nem elsősorban azért, hogy magamat nézegessem benne, hanem inkább azért, mert nagyon jól öltöztetik a lakást, nagyítják, ékesítik a belső tereket.
Lesz is a műhelyemben néhány darab, az már biztos!

De ez a tükör különösen kedves nekem. Szerelem volt első látásra a bolhapiaci forgatagban... 

Egyből megláttam benne azt a tükröt, amit végül készítettem belőle. Igazi kastélyba való darab.  Old Ochre színnel festettem és a széleit csiszoltam. Először azt terveztem, hogy dombormintával dekorálom, de annyira finom és tökéletes így, hogy végül nem „csicsáztam” tovább. A kevesebb néha több! Remélem Nektek is tetszik így!

A műhelyem falán az egyik központi szereplő lesz, de kisebb tükrök is körbeveszik majd...

Hamarosan mutatom a végső lakhelyén is!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése