2015. május 13., szerda

Kislány szekreter

A megredelőm ezúttal egy kis hercegnő, illetve a szülei voltak. (Na nem a hercegi család, csak amolyan átlagos szülők! J) A megörökölt tölgyfa furnéros, középbarna szekreterből szerettek volna a lányka szobájába illő darabot varázsolni. A kislány szobájában van jónéhány zöldes bútor és sok rózsaszín-fehér kombinációjú kiegészítő. Mivel övé a szekreter, a szín kiválasztásában az ő véleménye dominált. Határozott elképzelése volt, kívülre Pure White-ot, belülre a Henriette-t kért. A külső fehér miatt aggódtam egy kicsit- nem is teljesen alaptalanul, mert ezeket a jóöreg pácolt fákat nehéz hófehérre festeni... Szerencsére három réteg fehér már elég jól fedte, csak elviselhető mértékig tűnt át a barna szín. Mivel a bútor stílusához a koptatott szélek, sarkak illenek, alaposan visszacsiszoltam őket, így teljes lett a külső harmónia. A komoly, fekete vasalatokat leszereltem és azokat is fehérre festettem és csiszoltam. Az ASCP a fém felületén is remekül tapad, visszacsiszolás után ezüstös hatást kelt.
A szekreter színes belsejének elválasztása a fehér külsőtől szintén nem volt egyszerű, végül maszkoló szalag használatával sikerült szép kontúrban zárni a rózsaszínt. A bútort csak Clear wax-szal kezeltem.

A belső kis fiókok fagombját nem cseréltem le, rózsaszínűek lettek azok is, de egy kedves rózsa mintás anyagból kivágott körlappal beborítottam, amit hozzáillő szalaggal rögzítettem. A kislánynak ez a részlet lett a kedvence!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése