2015. május 19., kedd

A konyhaszekrény átalakulása



Megbízást kaptam, hogy egy 80’-as évek divatja szerint készült, néger barnára festett, tömör fa konyhaszekrényt fessek világosabbra.


  A kedves hölgy elhozta hozzám a bútor egyik fiókját, hogy színt, mintát, stílust válasszunk közösen. A rendelkezésre álló széles festékpalettáról az Country Grey, illetve Old Ochre színek mellett döntött, a zsalugáteres szekrényajtókon keret és zsaluzat között megosztva.





Mivel nem akarta, hogy a konyha használata akár a festés idejére is szüneteljen, csak az ajtókat és fiókokat festettük, a korpusz az eredeti színű maradt. Leszerelték az ajtókat és a garázsban álltam neki a munkának. A fogantyúk eltávolítása után egy rétegben festettem a kívánt elemeket.






A munka során úgy alakult, hogy egy kellemes sablon mintát is találtunk, amit végül az ajtókra és fiókokra is rátettem. Enyhén visszacsiszoltam a széleken és waxoltam a felületeket.
Íme az eredmény...


  

Sokkal világosabb, barátságosabb és szerethetőbb lett a konyha az új ruhájában.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése