2015. május 21., csütörtök

Ékszertartó szekrényke


 Nyíregyházán van egy gyönyörű kicsi boltocska (Holló utca....), ahol Gyarmati Edina által készített gyönyörű textilmunkákkal és más csodás vintage tárgyakkal találkozhat, aki oda látogat. Első pillantásra beleszerettem a kedves, barátságos milliőbe, hiszen az én világomhoz is nagyon közel áll a stílusa. Az üzlet tulajdonosa, Edina örömmel fogadta az ötletet, hogy – „Mi kézművesek tartsunk össze!” alapon – az érdeklődőknek kölcsönösen ajánljuk egymás munkáját, üzletét.
 Ezt az ötletet megtestesítendő lefestettem ezt a kis ékszertartó szekrénykét Annie Sloan Chalk Paint Old Ochre, Country Grey és Chateau Grey színekkel és elvittem az Angyalsziget boltba.





 Azért használtam ilyen sokféle színt, hogy aki kézbe veszi a szekrénykét minél több lehetőséggel találkozhasson. Vagyis egy kicsit szín és stílus bemutató darabkát készítettem belőle.



 Remélem, aki látja, tapintja, kedvet kap, hogy maga is kipróbálja ezt a varázslatos festéket, vagy szívesen megbíz vele, hogy átvarázsoljam valamelyik régi bútorát...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése