2015. május 23., szombat

Fedeles ládika - ajándékba

A bolhapiaci vadászataim egyik remek fogása ez a tömör fa ládika. Imádom, hogy a fedelét, régi szenes ládák módjára egy fogantyúval teljesen le lehet róla emeleni. Gondoltam, jó lesz ecseteket, apróságokat tartani a műhelyemben. 



Elhatároztam, hogy valami szép vintage külsőt varázsolok neki és ki is választottam hozzá a megfelelő színeket és a díszítő elemeket. Ezúttal Olive, Chateau Grey és Old White színekkel festettem, miután a belsejét szép barnára pácoltam.
A díszítést transzfer technikával tettem rá. Csiszoltam, waxoltam és gyönyörködtem benne... 
mile hangulatje

De aztán nagy öröm ért! A facebook oldalam követői száma elérte a bűvös 1000-es számot! Tényleg nagyon nagyon megörültem neki és elhatároztam, hogy a szép kis ládikót felajánlom azok között, akik figyelmet szentelnek munkámnak és segítenek tovább népszerűsíteni tevékenységemet. Még nem sorsoltam ki a nyertest, de hamarosan eljön a napja...
Remélem örömet szerzek majd vele! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése