2015. május 2., szombat

A BútorFaló telefonasztalkája

 Nagyszüleim telefonasztalkájára Édesapám régiség gyűjteményében akadtam rá. A kincses padlás egyik eldugott sarkában aludta Csipkerózsika álmát. Miután kiszabadítottam a rápakolt doboz és a vastag porréteg alól, kissé kopott és nem túl fantáziadús formában volt.
 De nem sokáig!

 Azonnal átfutott a fejemen a teljes színpaletta, hogy milyenné is alakíthatnám. Nehéz volt a választás! Mivel a műhelyem egyik bútordarabja lesz, ahol még annyi színt tervezek bemutatni, végül egy szolídabb, elegáns kivitel mellett döntöttem:  a  klasszikus Old White és a Country Grey kombinációja. Feltétlenül szerettem volna légiességét hangsúlyozni némi csipke-szerű mintával, amit stencil segítségével varázsoltam a fiók elejére és az asztalka lapjára.






A Clear Wax bevonatot követően Dark Wax is került a felületre, amivel antik jellegét még jobban kiemeltem.
 Hát íme!





Ezentúl a műhelyemben fog rajta csörögni a telefon, de szívesen készítek ilyet bárkinek, aki szeretne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése