2015. május 5., kedd

A tálas stílusváltása

A tálas lehet kicsi, nagy, díszes, faragott, fiókos,
akasztós, népies vagy modern, földön álló
vagy falon függő és még megannyi más... 


Az enyém egy egyszerű, sötétbarna, nem túl stílusos darab volt.


Az új műhelyembe így semmiképp nem kerülhet be.
Egy Vintage-es, romantikus darabot szerettem volna varázsolni belőle. Természetesen az Annie Sloan Chalk Paint-et használtam... 
Az egyik kedvenc színem a bársonyos Country Grey, amely a polc alapszínét adta. Kicsit tartottam tőle, hogy a korábbi barna pác oldódik majd a festés hatására, de szerencsére ezen a darabon nem tapasztaltam ezt. Az élek visszacsiszolása után a stencilezés következett Old White színnel.




Hitelen ötlettől vezérelve épp nem a cakkok csúcsaihoz igazodó, hanem velük játékosan dacoló kör alakú csipkemintát választottam, hogy izgalmasabbá tegyem a bútort.
A díszítést követően Clear, majd Dark wax tette antikossá a felületet.





 Szerintem igazán barátságos, stílusos darab vált belőle.
Jól mutatnak majd rajta a festékeim is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése