2015. június 18., csütörtök

Nagyapám gyógyszeres szekrénye, avagy dekupázsolás festett felületre

Nagyapám, aki Sárospatak híres orvosa volt, hozzám hasonlóan szerette a szép, régi dolgokat. Én pedig nagyon szerettem őt! Így aztán különösen kedves számomra az a kis szekrényke, ami hosszú éveken át a rendelőjében szolgát gyógyszer tárolóként.Nagyon lerobbant állapotban volt, amikor Édesapám előhozta a padlásról.
Kék hanglatban voltam, ezért az Old Ocre és a Greek Blue kombinációja mellett döntöttem. Az ajtók belseje világos színű lett és mivel kellően nagy felületek, nagyon üresnek tűntek így. 

Én már több mint 5 éve foglalkozom dekupázsolással, amit kisebb tárgyak dekorálásakor szoktak alkalmazni elsősorban. Most azonban a kezembe került egy nagyon szép rizspapír kék és barna léghajókkal... Muszáj voltam kipróbálni tehát, hogy ASCP-re lehet-e dekupázsolni. Örömmel jelentem, hogy remekül működik a dolog. A dekupázs alá nem waxoltam a festéket és utána sem tettem rá, a szokásos módom fejeztem be a munkát, mármint dekupázs ragasztólakkal .






A szekrényke így akár egy gyerkőc szobájába, vagy egy dolgozóba is kellemes színfolt lehetne. De nálam marad, az biztos!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése