2015. június 12., péntek

Belső ajtó átfestése

 
A műhelyem nem túl nagy, de szerencsére van benne egy pici vizes blokk, ami a festéshez elengedhetetlen. A kis helyiséget persze ajtó választja el a műhelytől, ami meglehetősen frekventált helyen, a bejárattal szemben van. Ígyez a régi, egyszerű, laminált „szépség”nem úszhatta meg azátfestést... Idő híján nem tervezgettem hosszasan milyen is legyen, bár néhány inspiráló ötletet gyűjtöttem hozzá.

 Az Olive és Old Ocre színek nagyon szépek együtt, ezért ezeket a színeket nyitottam ki és magam mellé tettem őket. Először Olive-val festettem le az ajtó lapját, majd Ocre-val. Szerettem volna visszacsiszolni a világos festéket, hogy a zöld előbukkanjon, de nem lett eléggé olívás, nem lett olyan, mint amilyenre megálmodtam. Így az Ocre tetejére a szárazecsetes díszítéshez hasonló módon, csak jóval intenzívebben „áthúztam” a felületet az Olive zölddel.

 A keret tömör Olive lett. Szinte csiszolás nélkül tökéletes volt, ezért gyakorlatilag azonnal waxoltam is. Sokan kérdezitek, hogy laminált felületen működik-e a krétafesték. Hát íme az egyik jó példa arra, hogy az ASCP remekül használható laminált bútorokon, ajtókon is. Nekem nagyon tetszik! És nektek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése