2015. április 30., csütörtök

Találkozásom „A FESTÉKKEL”


Kézművesként gyakran készítek dísztárgyakat, különböző technikákkal. Nemrégiben egy kedves megbízómtól azt a feladatot kaptam, hogy egy jeles családi alkalomra, nevezetesen egy keresztelő készítsek ajándékot. Konrét elképzelésük is volt a dologról, egy kincses, játéktároló  ládát szerettek volna a baba nevével és egyéb dekorációval, amelybe élete legfontosabb eseményeivel kapcsolatos emlékeit is gyűjtheti majd.


 Őszintén szólva félve vállaltam el a megbízást, mert ekkora méretű „bútorral” korábban még nem volt dolgom.

 Sokat töprengtem rajta, hogy az általam ismert és rutinosan használt technikák közül melyiket válasszam. Kipróbáltam néhány festéket, amelyek kisebb tárgyaknál beváltak és dekupázsolással is díszítettem. Nem voltam maradéktalanul elégedett. Nagyobbacska méretre ezek bizony elég nehézkesen hasznáhatók, nagyon aprólékos munkát igényelnek és nem hozzák azt a nagyvonalú eredményt, amelyet szerettem volna.

 Sokat böngésztem az internetet és rábukkantam egy nagyon ígéretes dologra, az Annie Sloan Chalk Paint-re (ASCP), azaz a varázslatos krétafestékre a Nemiskacat weboldalán. Sajnos a határidő rövidsége miatt nem volt lehetőségem ezt a sokat ígérő festéket használni a ládához, ami végül is ilyen lett:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése