2015. április 28., kedd

A névadó, avagy a bútorrá avanzsált faló esete




  Szüleim padlása egy kincsesbánya. Legalábbis egy magamfajta romantikus lelkületű, alkotókedvű nőszemélynek. Telis-tele van szebb napokat látott, valaha, valakinek kedves tárggyal, megörökölt bútorral és az Édesapám által gyűjtött régiségekkel. Gyakran fenn járok mostanság ...
 Legutóbbi látogatásom alkalmával bukkantam rá erre a csodálatos, fából készült hintalovacskára, ami egykor egy, vagy akár több gyermek féltveőrzött kedvence is lehetett. Először szomorúsággal töltött el a gondolat, hogy tíz-tizenöt éve, amikor a fiaim még kicsik voltak, messzire kerültem a padlást és nem találtam rá erre a szép „állatra”. A régi holmik iránti vonzalmam nem volt mindig ilyen erős, éveim múlásával érett meg bennem szépségük és értékük tisztelete. Pedig milyen boldogan játszottak volna vele néhány éve!
 A következő pillanatban azonban hirtelen rámtört az örömteli felismerés: hiszen ez a mesés fa ló egy bútordarab! Azaz akkor is velem kell jönnie, ha a fiúk már nem játszanak vele. Szóval ez egy Bútor Faló! Egymásra talált a ló és gazdája! Hiszen én magam pedig egy bútorfaló vagyok, aki kedvtelésből régi idők csodás bútoraiból a mai lakások, belső terek hangulatos kedenceit készítem sok örömmel, szeretettel egy varázsfesték segítségével. Így egy percig nem volt kétséges, hogy ő lesz az én műhelyem névadója. De csak a lábait fogom átfesteni, hiszen ő így egy tökéletes almásderes!

 A BútorFaló falai között folyó átváltoztatásokról ezen a bolgon és a BútorFaló facebook oldalon is be fogok számolni, a festékkel kapcsolatos tudnivalókra és az apró praktikákra pedig szívesen megtanítok bárkit, aki kedvet érez hozzá!

 (Ezúton is köszönet Nemiskacat Enikőnek, hogy elérhetővé tette számomra is az Annie Sloan Chalk Paint (ASCP) festéket.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése